Papara Nedir? Para Kazanma Para Çekme Papara Card ve Ücretleri Hakkında Detaylı Bilgi

Papara Nedir Nasıl Yapılır
Papara, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) onaylı Paypal gibi hesabına kazançlarınızı yatırıp çekebileceğiniz bir Türk ödeme sistemi. Hatta yeni çıkan Papara Kart ile hesabınızdaki bakiyeyi her bankamatikten çekme imkanınız ve bakiyenize para yatırma olanaklarınız var. Bu yazımda Papara ve Papara Card hakkında bilgi vermeye çalışacağım.

Kazançlarımı Papara'ya Aktarabilir Miyim?
Link.tl gibi para kazanma sitelerinizden kazandığınız parayı Papara'ya aktarıp Papara Kart ile çekebilirsiniz.

Papara Card Nedir?
Papara Card, Papara bakiyenizdeki parayı çekme, harcama ve bakiyenize para yatırma işlemlerini yapabileceğiniz ve online öedeme alabileceğiniz her yerde geçen bir karttır (MasterCard). Bu da Papara güvenilir mi sorusunun cevabını veriyor.

Papara ile Para Gönderebilir Miyim?
Evet, gönderebilirsiniz. Papara kullanan herkese para gönderebilir ve bir başkasından para alabilirsiniz. Papara'da telefon numarasına da para gönderme yapılabiliyor.



Papara'daki Ücretler Nelerdir?
Papara'ya üye olmak ücretsizdir. 2 adet cüzi miktarda ücreti vardır.
1. Papara Card talep ettiğinizde (talep etmek zorunlu değil) papara kart ücreti:  10₺
2.Aylık kullanım: 1₺ Örneğin hesabınızdan Eylül ayında para çektiniz. O zaman sadece aylık 1TL çekecektir. Hiçbir işlem yapmadığınızda kullanım ücreti çekmemektedir. Her kullanım için ayrı ayrı 1 TL çekmemektedir. 1 Defaya mahsustur.

Papara Anlaşmalı Siteler
Papara ile para kazanabileceğiniz ve alışveriş yapabileceğiniz siteler şunlar:
link.tl
bionluk.com
yandex toloka
bynogame.com
tutyakala.com
Game Sultan
Aliexpress (alışveriş)
ve 3D güvenlik sistemini destekleyen bütün alışveriş siteleri

Papara yorumum müşteri hizmetleri ile geçirdiğim olay:
Kartın bir haftaiçinde geleceği yazıyordu ancak hala gelmemişti, ben de bunun üstüne e posta yazdım. Kartımın gelmediği ile ilgili e-posta attığımda hemen cevapladılar. Wish sitesinde alışveriş sıkıntısı yaşamıştım, bunu papara twitter hesabına dile getirdim telefon numaramı verdim ilk başta aramadılar neden aranmadığımı mesaj attım 10 dk sonra aradılar☺. Wish sitesinden alışveriş yapamamanın nedenini sordum, sebebi 3D güvenlik sisteminin wishde olmaması yani telefona güvenlik kodu gelmemesi imiş. Daha sonra ben de alışverişimi Aliexpress'ten yaptım.
Papara sistemini kısaca olarak beğendim müşteri hizmetlerine de 5 üzerinden 4 derim.



Herhangi bir sorunuz olduğunda yoruma ⤵ yazın, cevaplayalım.
Papara Nedir? Para Kazanma Para Çekme Papara Card ve Ücretleri Hakkında Detaylı Bilgi Papara Nedir? Para Kazanma Para Çekme Papara Card ve Ücretleri Hakkında Detaylı Bilgi Reviewed by Mert on Eylül 08, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.